Facebook Twitter Gplus YouTube E-mail RSS
formats

Novinky

Published on 17.3.2012 by

Možná jste si všimli nového videa, které Wollay nedávno vydal. Ve videu ukazuje hodně věcí, jako například vylepšení combat systému, pojídání hub (jídla) za boje, nebo třeba nového moba Želváka (Saurian).

Želvák nebo-li Saurian, je vlastně taková obrovská obrněná želva připomínající spíše dinosaura. Tento nový mob je ale unikátní díky své speciální schopnosti – točit se a ničit krajinu (trávu) vedle sebe. Ve výsledku to vypadá velice zajímavě. Jak vidíte na skolení Sauriana je potřeba docela skill nebo také hodně hub, k čemuž se dostáváme k lepšímu combatu a to je targetování nepřítele a rychlo-sežrání jídla (nevím jak bych to popsal :-D ). Každopádně systém targetingu je zde rychlo přepínací narozdíl od WoWka, se přepne k nejbližšímu targetu, avšak tento způsob tady už byl, jen nyní už jde vidět bílí čtverec jako takový ten target.

Dále tu máme nový systém přidělování hub, či dalšího jídla, jako u potionů ve WoWku (lektvarů, elixírů, apod.). Díky němuž použijeme rychle houbu, aby jsme přežily kruté boje. Nevím jestli nastavil Wollay nějaký cooldown (zpoždění), ale vypadá to i tak zajímavě.

Jako další přibyl nový stat - Stam, nejde o žádnou Staminu, či tak něco, ale je to vlastně Energie jak u Rouge ve WoWku. Tento stam slouží k nabití různým abilitám/spellům (speckám). Jak si můžete všimnout, vznikl nový bar (lišta) dole, kde jsou vlastně spelly či schopnosti. Můžeme si všimnout, že každý spell dělá něco speciálního a vzájemně se mění. Normálně by to nebylo nic unikátního, ale tento change-systém jsem ještě neviděl, tak uvidíme co Wollay vymyslel. Každopádně můžeme si všimnout, že spelly jsou na jiné když máte 2 zbraně dual-wielding. Opravdu mě potěšilo, že jsou skilly na LM, RM, a 1,2,3,4,5.. což je oproti WoWku změna opět k lepšímu, aspoň nepotřebujete bindy a nebo super myši. Takže, opravdu si myslím, že tohle je skutečně velká změna a tímhle už je vlastně hra hratelná.

Jako poslední změny jsou nejspíše 2 a to tyhle :

  • Dokončený XP systém (jak vidíte levely už nějak fungují a XP z mobů padá normální) :-)
  • Target systém (crosshair-zaměřovač, to je ta bílá tečka uprostřed, která není místo jméno, protože se nehýbe, ale je to kurzor)

Pokud jste ještě video neviděli, můžete se na něj podívat zde :

 
 Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn
No Comments  comments